snart 2 månader, tiden springer iväg!

Till mammatilltindra: "Hejsan tänkte bara säga att det spelar ingen roll om han inte betalar, om Jan inte har någon inkomst så går staten in, eller om han har det och inte gör det blir han återbetalningsskyldig, vilket fall som helst får du dina pengar varje månad. Det måste du väl vetat? Eller din mamma iallafall ? Lycka till med allt :)"

- Jag vet, jag får det från försäkringskassan :) tack så mycket!!!



Till Beatrice: "Hej Lisette, Bea här. Om du kanske kommer ihåg mig? från kunskap, hon tjejen med långt, svart hår och kompis med Cilal? ;) Tänkte att jag skulle kommentera och säga att det är en sjuuukt söt unge du har och jag blev ganska chokad när jag såg bloggen, men gud vad ni är lika! :o Men ja, hoppas bara ert bästa nu, saknar dig! :)"

- jadå, jag kommer ihåg dig! :D tack så jätte mycket, haha. ja det är vi faktiskt! :D tack där också! saknar dig med vännen <3



Till Majsi: för det första "majsi" ... jag tycker att du ska hålla dig till ETT namn när du kommenterar min blogg... duvet, jag ser ip-nummert, och du har SAMMA ip-nummer som mimmi, ylva, puff, molly och emmi... lite mesigt måste jag säga. Sen kan jag svara på din fråga: "skulle man kunne få en fin bild på er alla tre nu?? :D"
- jag har inte ens tänkt på att ta ett foto på oss alla tre. det får bli om ett bra tag.. (Y)



sen samma svar till anonym om bild på pappan.. nä det har jag inte! inte än..


sen sist till m: "hur gammal är du??"

- jag är 95.a, har precis fyllt 16! :)



jaaa.... tiden bara springer förbi!
för tillfället, sitter jag och bööööööölar!
jag är riiiiktigt kär i en kille, som jag precis fått veta något om.
det är någon possitivt, men ändå negativt. HAHA
jag typ dör, men aja!

snäckan sover lite, för att snart äta igen, om ca en timme!
jag sitter här och kollar runt lite och gråter (A) hehe.
usch ja... jag säger bara... BLI ALDRIG KÄRA.
det är ett rent helvete.... i alla fall kärlek till killar, men inte till barn! <3

aja. Dagarna springer iväg, snart är towa 2 månader.. shiiit!
igår var vi på bvc för första läkarbesöket, och hon fick ett STORT OK i gumpen sa läkaren! ;)
hon följer sin kurva jätte duktigt och hon följer föremål jätte bra.
däremot tror vi att hon kommer få adhd. för så sprattlig som hon är, är nog ingen annan bebis som är lika gammal. redan i magen hade hon damp! x) MEN JAG ÄLSKAR HENNE ÄNDÅ <3

nästa vecka är det påsklov, och jag o towa har nästan hela fullspäckat! härligt!!

nej, nu ska jag nog gå och lägga mig, så puss på er! lägger in mer imorgon :) lööööve ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0