sorry för dålig uppdatering...

jag har så otroligt dåligt med tid! jag har fullt upp hela tiden! :)


Idag hände någonting VÄLDIGT gulligt... haha!
jag var i lund idag hos mina favoriter - kiara & ella<3
och då kommer där fram en tjej som heter sofia och säger:
jag läser din blogg, din dotter är jätte söt!

haha, jag blev nästan lite generad där ;)
men tack så mycket! :D




dagarna rullar på som vanligt... och snart är towa 2 månader... sjuuukt!
idag som sagt var jag i lund och red kiara babe, och frågade även om jag fick följa med och lämna henne när hon ska tillbaka, min ängel :( - och det fick jag! sen 2013 blir hon min! heheheheheh muuums

- här är någon som har damp ikväll! x)


jajemensan... på tisdag är det skola :(
och på tisdag tatuerar jag även mig! :D
såhär:

tyckte det var jätte fint!
sen på andra armen ska jag tatuera detta:




tyckte dom var väldigt snygga.. så dom kommer bli gjorda på tisdag! :)

towa lär vakna om 2 timmar, så jag har gott om tid på mig.. tänkte skriva lite om hur towas dag ser ut...:

06.00
vaknar och äta
efter maten lite lek och mys.
10.00 mat igen och sedan en liten middags-lur.
14.00 vakna och ha mat igen :)
efter maten lite mys till, och leka i gymmet lite.
16.00 liten tupplur.
18.00 mat och sedan lite underhållning i 2 timmar.
20.00-22-00 någon gång mellan där är det mat och sedan nattning!
vaknar igen vid 03.00-05.00 och ska ha lite mat.
sen somna om och sen vakna igen vid 06.00 igen ca! :D

- detta är då en helg dag!

nej, nu ska jag nog gå ner och nanna lite. kram på er!!


Kommentarer
ELLA SANGMYR

FETT BÄST! jag längtar tills 2013! <3

2011-04-25 @ 00:55:42
URL: http://sangmyr.blogg.se/
Carolin

Hej Lizette :)

Måste bara fråga en sak , hur mycket får du i mammapenning eller föräldrapenning? Med tanke på att jag med är med bebis, så vill man liksom veta :)



Btw , tatueringarna du ska göra är verkligen sjukt snygga. Och Towa är bara så underbart söt ;D

kram.

2011-04-25 @ 10:54:35
mammatilltindra

Bara för att förvarna så är det bättre och göra en i taget, då det måste läka, blir mycket svårare för kroppen om det är för mycket, vänta hellre 6 veckor för nästa då det blir ett bättre resultat :)

2011-04-25 @ 11:50:37
danni

Ska du köpa kiara?

2011-04-26 @ 18:41:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0