towa 1 månad!

Till Anna: "hur gör du för att få bort bristningarna nu då? smörjar du dig lite extra eller du e fast vid att dom kommer finnas där föralltid? Kramis."

- jag smörjer inte in mig, jag bara väntar ut dom.. ;) kram.


Till Rebecca: "Hur kommer det bli nu mellan dig och Tommy när faderskapstestet är färdigställt? Ska han ha hand om Towa något? :)

Du verkar vara en riktigt stark person!"

- det kommer inte blir så annorlunda, för jag ammar. Men någon gång kanske han har henne någon timme, mellan hennes mattider. För nu har jag slutat helt med ersättning, hon behöver inte det längre och min bröstmjölk vill jag inte ska sina och jag vill inte få mjölk-stockning! :)
tack så mycket!




Towa 1 månad 1 april!

Igår blev towa en månad, tiden går fort som bara den.. helt otroligt!
men nu kan hon skratta, le, följa med blicken och hon rent ut sagt ÄLSKAR att bada! :D

Igår var jag och towa i anderslöv hos nathalie & gnälliga liam :( med katrin och vivsan<3, jätte trevligt hade vi, så tack för en bra dag vänner!
och igår fick towa även träffa hennes farmor som började gråta när hon såg henne.. jätte sött!
så vi snackade lite och hon höll henne, fast hon sov.. men det gjorde inget, hon tyckte det var mysigt och sov vidare ;)

Idag kom min pappa ner till trelleborg med hans tjej, min lillasyster och min lillebror ända från växjö i småland.
så towa fick träffa sin moster, morbror och morfar! hon tyckte tydligen om morfar, han var intressant!

Nu sover snäckan och ska nog snart vakna så hon kan äta, sen blir det faktiskt en borta kväll för oss..
föräldrarna i trelleborg är ju på något som heter "rocka med oss", så nu mina vänner är det dags att bombadera husen! :D haha
nej, jag skojade! men jag och towa ska faktist till marica och käka våfflor (A)
sen blir det väl hem ikväll vid 9, eftersom bussarna slutar gå!
men det ska bli trevligt, för towa är glad som en hök idag!
hon skrattar heeeeeela tiden nästan :D

min ängel <3
tack för mig!



Kommentarer
Puff

Det låter helt underbart, ditt liv med towa! ;D

2011-04-02 @ 21:45:24
Ylva

va du o tommy tillsammans o kära eller va de mer "att de bara hände"?



gillar din blogg jättemycket! du verkar vara väldigt stark! <3

2011-04-03 @ 14:13:11
Anonym

blir så glad för din skull :) Men har blodcirkulationen blivit bättre i hennes händer?

2011-04-03 @ 18:14:14
Molly

har pappan fått träffa henne mer på riktigt nu när ni vet helt säkert att han e pappan?

2011-04-03 @ 22:02:35
Emmi

hur många e det som läser bloggen? :P

2011-04-04 @ 22:20:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0