9 dagar över....

Till mammatilltindra: "Det ska ju inte spela någon roll eftersom man mäter fostret på skärmen då vet dem :)"

- jo, för min bebis hade växt något enormt på 2 veckor, så enligt det måttet var hon 1 månad äldre! :p




det verkar inte komma någon towa än.. haha!!
jag börjar nästa bli lite rädd att hon kommer bli förstor och inte kunna komma ut så man får ta kejsarsnitt :(
Har gått 9 dagar över nu om man räknar med den sista ultraljudsdatumet och det är inte roligt ska jag berätta! :p
men... det är väl sånt man får stå ut med!


Nu ska jag ut till min ponny och leka lite med henne i paddocken, för det är fint väder och jag vill föda nuuuu!!! :D

så kramen? :)



älskade nellie <3


Kommentarer
Hannah Helldén

GRATTIS! Hoppas allt är bra med er :)

2011-03-02 @ 16:30:37
linn

Hur går det med towa? :-D

2011-03-05 @ 11:51:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0