inga bilder.. :(

Till Ella: Hejsan! har följt din blogg ett tag nu o har två saker jag grunnat på :P
använde ni preventivmedel när du blev gravid?
är du nervös över förlossningen?

- Hejsan.. :)
Nej det gjorde vi inte, hehe 8-)
Ja det är jag faktiskt lite grann.. kollar på ett program som heter "Livet på BB" och vissa folk där har mega ont medans andra inte har det, så jag är faktiskt lite rädd att jag ska få vara bland dom som skriker och har sig ;)



Till Felicia:
Hej jag har en fråga, hur reagerar folk i din skola när dom ser din mage? kollar dom konstigt eller?

- Hej. Ja dom gör ju tyvärr det, men jag har slutat bry mig! :)
dom pratar bakom ryggen på mig också, men det är deras liv, i dont care ;)




Hejsan....
Jag har tyvärr inga bilder på min mage.. men den har inte växt mega mycket faktiskt.. men i tisdags va jag på gravidfotografering, och det gick mega bra, och jag får bilderna den 14 februari, så jag hoppas inte jag har fött än då! hehe.. för nu är det bara 2 veckor kvar! :)
Allting är klart här hemma som sagt, gudmor och gudfar är valt & vissa folk borde skjutas! :)

Funderar starkt på att flytta ifrån denna hålan när towa kommit, så att hon inte får stå ut med samma skit som jag får göra.. ni vet, folk tycker om att förstöra gravid-glädjen.. dom har inget annat för sig! :)
Men jag bryr mig som sagt inte och låter dom hålla på, för jag har nog fler på min sida än vad dom har på sin fjantiga nördsida! ..

Livet rullar på underbart annars..
kollar lite på lägenheter runt om i skåne, för denna hålan vill man inte bo i mer ;)

Hoppas ni mår bra, för det gör jag! :)


Kommentarer
Tessasmamma

vad tycker pappan om att du ska flytta? ska du flytta själv eller med din familj? :)

2011-02-06 @ 20:57:18
Mimmi

Lycka till med förlossningen!! Nu är det inte många dagar kvar :P håller tummarna för er! :)

2011-02-06 @ 20:58:18
Olivia

asså du har ju själv skrivit att du levde ganske "vilt" innan. vill du att din dotter ska växa upp till samma tonårsliv som du? vad tänker du göra för att vara den bästa förebilden som möjligt för henne?

2011-02-06 @ 21:23:40
D

Eller hur, alla är så himla falska på Liljeborg, gick där själv innan. Beundrar dig verkligen, stå på dig! Önskar dig all lycka med allt!!! :)

2011-02-11 @ 23:09:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0