..

Till Olivia: "asså du har ju själv skrivit att du levde ganske "vilt" innan. vill du att din dotter ska växa upp till samma tonårsliv som du? vad tänker du göra för att vara den bästa förebilden som möjligt för henne?"

- Ja jag var ganska vild innan, men jag vill verkligen inte att towa ska växa upp och bli en sån hon också, för när jag tänker tillbaka så var det inte ett bra liv.. visst hade jag kul då och tyckte jag var "cool", men nu i efterhand så tycker jag bara det var omoget gjort av mig att inte inse det då vilket umgänge jag hade..
Vad jag ska göra för henne för att vara det den bästa förebilden vet jag inte än, det märker jag med tiden. Jag har ju redan insett massa saker som inte ska hända henne, just därför är en anledning till att vi vill flytta ifrån denna hålan mamma och jag! för här finns inget bra folk, (vill inte dra alla över samma kant) men personerna här är inte bra.. så det kommer väl med tiden hur jag vet hur jag ska uppfostra henne! :)


Till Tessasmamma: "vad tycker pappan om att du ska flytta? ska du flytta själv eller med din familj? :)"

- Pappan vet nog inget om han inte läser min blogg, för jag snackar inte med honom längre.. ibland är det skönt, men ibland inser jag också saker han e, så nä.. han vet nog inget ;) har hänt lite saker mellan oss också som gjort att mamma vill att vi ska flytta.
Jag ska i så fall flytta med mamma, min bror och towa, men det är som sagt inte säkert än..
och bara för att jag flyttar innebär det inte att pappan inte får träffa towis, för han har ju faktiskt umgängesrätt och jag är inte så elak och inte låter honom träffa henne.. hon är faktiskt av hans kött och blod också! (Y)
Vill inte att hon ska växa upp utan en pappa som jag gjort, så jag får göra det bästa av det. Även om jag inte riktigt vill, och inte min mamma heller, så måste jag! Så är lagen i dagens samhälle! :)




jadå...
mina kära vänner.. & idioter.
idag är det den 9 februari, och det betyder att det bara är 11 dagar kvar till BF..
så jag får hoppas att hon kommer snart! :)

Mamma och bella tror hon kommer i helgen, men usch.. haha då måste jag städa huset nu? (A)

aja..
jag har en film när towis har hicka och en när hon "leker drake" HAHA!
- men tyvärr så går dom inte att lägga in och spela upp på datan, så innan ni får se dom så måste jag lista ut ett sätt att få in dom ;)
Har tillbringat mina dagar med en liten bella, gelan & småbarn dom senaste dagarna, och det var jätte trevligt!
Snart fixas ny header som ska bli skönt!


- Towa har rätt tider att vara vaken nu, och det är rätt härligt!
omkring 06.00, 10.00, 14.00, 18.00 och 22! :D
har kollat på klockan varje gång hon varit vaken, och det är omkring dom tiderna, så hon har fått in rutinerna redan! ;)
jaja..


ni som kallar mig för massor av saker, får jag fråga VARFÖR ni är inne på min blogg då?
man brukar ju inte vilja kolla, prata eller ha kontakt med någon man tycker så dåligt om?
men visst, ni kan fortsätta, för det kommer fram till slut vem ni är :)
no problems! (Y)




så liten man var i vecka 27 tror jag detta togs.. x)


Kommentarer
anna

har towas pappa fått vara med på ultraljuden ?

2011-02-10 @ 15:40:23
Sandra

Hejsan :) snälla uppdatera mer? haha.. tycker det är jätte intressant att läsa din blogg och har gjord det sen en av de första gångerna du blogga. Jag tycker du ska skita dumma människor som är elaka. Du och Towa kommer få det skit bra! Jag går alltid in varje torsdag och snälla kan du inte fortsätta blogga efter du fött towa? det hade varit jätte kul och höra hur hon utvecklades :) Kramar Sandra <3

2011-02-10 @ 16:38:23
emma ekman

Hej Lizette.

Har inte läst din blogg på 100 år känns det som. Men ändå inget sådär super nytt ^^

Läste att du skulle flytta, varför och vart? :(

Nu är det inte många dagar kvar.

Kommer du uppdatera mer när Towa kommer :)?

Kram emma

2011-02-10 @ 20:51:21
URL: http://emmaaekmaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0