1 januari 2011!

Till Linn: "Hejsan! Jag älskar din blogg, verkligen!

Men jag har en liten fråga, kommer du visa en film på förlossningen ? Det hade varit mycket roligt att se towis komma ut! :-)
Fortsätt blogga! :-D"

- Hej Linn! Vad bra att du tycker om min blogg, det hade jag hoppats på ;) haha!
Jag tror faktiskt inte att det blir någon film på förlossningen, för jag känner inte att jag vill visa mitt underliv för andra när jag föder, och min mamma kommer nog ha fullt upp på förlossningen med att få mig att vara tyst, så jag tror inte hon hinner heller! men jag ska tänka på saken! :)
i will ;)
kramen!



Folket!
För det första måste jag säga att jag fyller år om bara 8 dagar! :D

Sen hoppas jag att ni hade en riktigt trevlig kväll igår? för det hade nämligen jag och det vore synd om ni inte hade trevligt på nyår! :)
Kvällen blev inte som planerat.. skulle ju vara med nathalie egentligen, men jag ville inte vara med henne pga. annat folk i närheten, så jag gick hem till min bästa vän sen 12 år tillbaka nu på hennes fest och hade verkligen mega roligt med allt folk där och med vissa som satt och tråka... Men gör man inte det till en fest blir den ju död eller? Man får ju göra någonting själv om man vill att det ska hända något, annars kan man ju gå hem och sätta sig vid tvn... -.-

Men fyrverkerierna va väldigt fina och jag stod mitt i hela köret på torget, så jag tror towa blev döv med allt smällande från bomberna runt om mig den stackaren.. så nu blir det att ta det lugnt med musiken ett tag så hon mår bra och inte är döv när hon kommer ut :))

Hon var vaken HELA kvällen igår, ett mirakel... trodde hon skulle sova om jag gick mycket, men nej! antagligen inte ;) hehe!

Har precis sovit i 3 timmar och fått lite vila som behövdes för min del, fast towa är i full gång när jag ligger ner.
Snart blir det att baka äpplepaj med mamma och sen äta den heeeeeeeeeelt själv för mamma ska iväg och jobba natt (A)
Men igår fick jag iallafall ett foto på mamma som blev jätte bra, och jag tror inte ni har sett min mamma ? eller har jag fel x) I allafall ska ni få bilden på henne & även en jätte mysig bild på mig & magen <3

Ni får ha en go fortsättning där ute och ta inte dö på er själva med spriten ;)
Kraaaaaamen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0