33 veckor!

jaaadå hej allt gott folk!

Idag har mjag gått i 33 veckor av graviditeten, så nu återstår bara 7 långsamma veckor kvar!
Jag är väldigt dålig på att ta bilder på min mage, men jag får väl gå ner och göra det nu!

Om en vecka är det ultraljud, och jag hoppas att hon är vaken på ultraljudet så jag får se hur hon rör sig,
min lilla ängel<3

För tillfället är hon på högvarv i magen och trycker upp en fot här och där..
men jag har vant mig, så nu är det bara kul ;)

Nu är man ju 16 år, fast man inte vant sig vid att säga "hur gammal e du? - 16" haha..
så normaltvis, är jag fortfarande 15.. :)

Nu ska jag ner och laga lite mat till mamma tills hon kommer hem, och idag står det pommes & korv på schemat, för det är det enklaste att göra x)


Jag har börjat kolla på ungamödrar på kanal5/play sidan, och jag har nog kollar igenom alla.. som det ser ut nu, så hoppas jag att jag får en SNABB förlossning.. för jag kommer typ dö annars? haha!

jaja, nu ska jag gå ner och kolla lite på tvn.. ni får ha det så bra, så kommer det snart in en bild! :)


Kommentarer
Emma Ekman

Lizette :(

Du är JÄTTE dålig på att uppdatera

2011-01-15 @ 17:40:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0