barnmorskan!

Till Lina: "IIIh då är de snart dags Lizette :D Tror du hon kommer på den bestämda dagen? tänk om hon vill ut tidigare :'
Kraam på dig!"

- ja nu e det snart dags, men helt ärligt tror jag det kommer gå över tiden... jag är så pass liten, så jag hoppas på något sätt inte att hon kommer ut tidigare! :)
kram på dig med ;)



Till Anonym: "E DU KÄR I EMIL?"

- hahahahaha... nej.... jag är inte kär i emil, han är bara en underbar person att umgås med & känna!
och om jag va det, skulle det störa dig? ;)






JADÅ!

Nu taggar vi inför förlossningsfilmen hos barnmorskan...
mamma ska följa med, för hon har nästan glömt vad som händer under en förlossning (A)

Efter barnmorskan blir det hem och förhoppningsvis umgås med <3nathalie idag!

skriver mer sen... ha det gött! :D


Kommentarer
Anonym

NEJ ENTE ETT SKET MEN TYCKER DU HAR SVÅRT ATT BESTÄMMA DIG FÖR PAPPAN ELLER EMIL!!!! MAN KAN INTE HÅLLA PÅ MED SÅ MÅNGA FATTAR DU VELL?

2011-01-03 @ 19:32:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0