.

Till Kajsa: "mina förälrar dricker inte alkohol, kanske en öl då o då men inte mer. dock tycker jag att det e helt okej att dricka ibland om man känner för det lissom :P men när du säger "Bara för att jag får barn ska jag inte sluta leva, eller hur? :p " menar du verkligen att man inte lever om man inte festar? x)"

- Det är klart att man kan leva fast man inte festar, men jag lever inte om jag inte festar.. fest är något av det roligaste jag vet, och det tänker jag aldrig sluta tycka oavsett när jag får towa eller om jag inte hade fått henne.. :p


Kommentarer
Linnea

Tycker det är sjuktkul att läsa din blogg :) sen äre kul att du känner några av mina kusiner :P

2011-01-08 @ 18:21:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0