folk är pinsamma.. :)

Till Mimmi: nauw :) stackars liten som inte får plats :P haha! kan du fortfarande knyta skorna själv, komma upp och ner ur sängen och sånt? eller börjar det bli svårt? x) kämpa på! du kommer äga som morsa! <3

- Ja där är ju inte så mycket plats kvar för henne, hon är rätt stor nu.. :p
Jag har sånna skor man drar på sig, så det är nästan inga problem med det, förutom att jag måste sitta ner när jag drar på mig dom, för magen är ivägen..
Ibland kan jag komma upp ur sängen själv, men är mamma i närheten får hon gärna hjälpa mig (A)
det börjar ju bli lite kämpigt.. :)
Tack så mycket, jag hoppas ju jag blir duktig! ;)





Idag har jag ju gått i 37 veckor, så nu är det ungeför 3 veckor kvar!
Skötbordet är inne på toan, kläderna & sakerna ligger nerpackat i skötbordet
(har ett skötbord med byrå, badkar & skötbordsmadrass)
bilbarnstolen ska monteras in idag
vagnen är klar
BB-väskan ska packas idag
och nu drar jag även bort till mitt bvc och lämnar lapp så min älskade towa får gå där! :)

börjar skolan snart, så jag lägger in bilder på skötbordet, BB-väskan & min mage såklart!

ha det så bra där ute, för det ska jag! :)


Kommentarer
Tindramamma

hejsan ! har en fråga bara, hur kan de beräkna fel på en månad? låter lite kostigt och fel av dem . ha det bra

2011-01-29 @ 14:54:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0