imorgon går man in i vecka 33 (32+0 idag) :D

Till Kajsa: "har du festat och drukit alkohol innan du förstod att du var gravid? kommer du att sluta festa efter att du fått ungen?"

- om man nästan ska förklara vad jag gjorde under HELA sommaren så va det mest att kedjeröka & dricka tonvis med alkohol & något annat som egentligen inte alls är bra för någon människa... för jag umgicks väldigt mycket med äldre (21åringar) som inte hade växt upp och drack hela tiden.. körde fulla och var bara allmänt kriminella.. så jag måste säga att det är ett mirakel att towa lever i magen!
Hon är nog en riktig kämpe! :)

Jag kommer inte sluta festa bara för att jag fått towa, men däremot ska jag inte dricka så ofta.. bara på speciella tillfällen skulle jag tro så som födelsedagsfester och julafton och nyår ;)
Bara för att jag får barn ska jag inte sluta leva, eller hur? :p
det borde ingen faktiskt.. då borde inte våra föräldrar druckit ;)



Till Hannah: "Hej Lizette!
Tycker du är lite dålig på att uppdatera ;)
Bättring på det tycker jag nog :)
Kramar"

- förlåt hannah (A)
men jag har faktiskt tänkt rätt mycket på uppdateringen här...
jag har nästan ingenting att berätta om för er om min mage mer än att hon är en vild typ?
ni kanske inte är så intresserade av vad jag gör på min fritid,
så jag tänkte faktiskt sluta uppdatera varje dag & istället lägga in ett inlägg och bild när jag går in i en ny vecka.
Men sen när towa kommer ut, så blir det uppdateringar varje dag såklart, men bilder och hela köret! :)
vad tycker ni om det? :)



Ja som sagt..
Om ni läser svaret på frågan ovanför så har jag faktiskt tänkt att sluta blogga varje dag, utan bara lägga in bilder och skriva om veckan på torsdagar när jag har gått en ny full vecka.. för nu är det bara 8 veckor kvar, och sen kommer det ju massa bilder och texter om towa!
Och jag orkar faktiskt inte tänka på att jag måste logga in här varje dag för att skriva en uppdatering! :p

Men idag så är det ju faktiskt så att jag har gått i 32 hela veckor och nu återstår bara 8 veckor till innan min lilla ängel kommer ut :)))
Tyvärr har jag inte tagit någon bild idag, så det får jag göra imorgon och lägga in en bild då istället!
låter det bra mina vänner? :)

kraaaaaamen på er där ute! :)


Kommentarer
Kajsa

mina förälrar dricker inte alkohol, kanske en öl då o då men inte mer. dock tycker jag att det e helt okej att dricka ibland om man känner för det lissom :P men när du säger "Bara för att jag får barn ska jag inte sluta leva, eller hur? :p " menar du verkligen att man inte lever om man inte festar? x)

2011-01-06 @ 20:48:58
Hannah

Igen fara gumman ;) undrade bara liksom <3 ha det toppen!

2011-01-07 @ 08:53:40
Sara

Tycker det låter som en bra idé även om jag gärna läst mer x) fokusera på att må bra o den lilla bebisen! :D känn ingen stress över bloggen! chilla istället för stress e inte bra för den lille :) lycka till i mars!

2011-01-07 @ 13:24:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0