Känns som evigheter...

Till Emma: E de då samma pappa fast datumet för beräknad födsel har ändrats?

- Yes det är fortfarande samma pappa.. :)


Till Felix: Hej zettan, haha lite efter men jag fick reda på att du var gravid idag.. efterbliven
men jag är glad för din skull, hoppas allt går bra!

Undra om du kanske ville ha en ny design sen när du fött Towa, och fått lite bilder på henne så kan jag gärna göra den, jag kan en del om det och så :)
Lycka till! <3

- Hej felix, du har alltid varit lite efterbliven, om det är den felix jag tänker på ;) annars så vore det synd om dig.. haha (a) Tack så mycket, och det hoppas faktiskt jag med! :)

Jaaaa!!! jag vill jätte gärna ha en ny design sen när towa kommit.. vi kan ju byta hotmail lite senare i tiden när towa kommit, så kan du få bilder och göra den om du ville det! :D vad glad jag blev precis! (aaa)
tack så jätte mycket! vi får ta och träffas en dag och återuppta minnena ;) <3





Heja Lizette!!
Det känns som om det va en evighet sedan jag va här inne, men det var bara 4 dagar sen ;)
Towa sprattlar på som vanligt, lite mer aktiv nu eftersom hon inte får plats.. så hon sparkas rätt mycket!
Nu är det inte långt kvar, så nu får tiden gå fooooort...
På torsdag kommer det nya bilder på magen också, för den har växt otroligt på bara en vecka. usch, jag är inte liten längre, men jag mår bra ändå.. Lite ovig men det funkar väl :p - känner mig som en handikappad.. (inget illa menat till dom som e det!!)
nu dom sista dagarna så är det bara att höra av sig om ni vill träffas, för som sagt... jag blir lite låst sen och kan inte riktigt göra som jag gjorde i somras.. så ni vet var jag finns... PÅ MOBILEN! :)

Har inte så mycket mer att skriva till er där ute, så ni får ha det bra!
puuuussen på gumpen ;)


Kommentarer
Mimmi

nauw :) stackars liten som inte får plats :P haha! kan du fortfarande knyta skorna själv, komma upp och ner ur sängen och sånt? eller börjar det bli svårt? x) kämpa på! du kommer äga som morsa! <3

2011-01-26 @ 20:42:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0