söndag 2/1 2011

Till Anonym: "Om du nu säger att du saknar honom, varför skriver du idiot och sådant om honom? Om ni har delad vårdnad, varför för hon inte vara hos honom då? Lika mycket hans barn som ditt, utan honom hade du aldrig fått din lilla Towa.Kommer han att få vara med under förlossningen om han vill de? Massor med frågor:)"

- Ibland saknar jag honom eftersom han en gång i tiden var min stora kärlek, men som vissa andra killar (dom flesta) så är han ett stort svin! Jag fick någonting emot honom i somras när han svek mig på ett ganska nördigt sätt om man ska säga så.. så jag kommer nog aldrig tycka om honom som jag gjorde innan vad jag vet nu.
Och vi kommer inte ha gemensam vårdnad i början, utan vill han ha det så får han ansöka om det senare, och såklart får han ju vara med och ha det eftersom towa behöver hennes pappa, men hon ska bo hos mig 24/7 förutom någon dag någon gång då han kanske vill ha henne.. Men eftersom vi inte är gifta, så får jag automatiskt ensam vårdnad först. Visst är jag glad att det som hänt har hänt, för nu vill jag inget hellre än att få towa.. så det är jag inte ledsen för.. det tackar jag honom för ;)
Och nej! Han ska inte få vara med på förlossningen oavsett vad, eftersom när man föder behöver man en hand att hålla i som man vet stöttar en genom allt och alltid finns där, och det känner jag verkligen inte att han har/kan/gjort. Så nej, det blir min mamma som är med :)
Och det finns en sak till varför han inte ska få vara med och det är eftersom vi inte kan göra något faderskapstest försen hon är född, så är han inte towas pappa så har han varit med på förlossningen fast han egentligen inte hade någonting att göra där!
Självklart får han hälsa på när jag ligger på bb med henne, det har jag inget emot.. eftersom jag är 99.9% säker att det är han som e towas pappa! :)

Lång text.... men hoppas du fick ditt svar! :)




Till Ella: "Stackars dig som är så ung och gravid i skitsnackstaden Trelleborg! Måste vara tufft imellanåt. Håller tummarna för er att allt kommer gå som det ska!"

- Ja ibland kan det ju vara lite svårt, men i dom flesta fallen så är det rätt roligt att ge dom som snackar skitet någonting att bita i.. Tack så mycket vännen! :)



Till den andra anonyma: "är makkis din riktiga bror? eller är det typ bara som ni känner för varandra, eller hur man ska förklara?"

- nej makkis är inte min riktiga bror.. men han kunde varit då min mamma och hans pappa va tillsammans 1984 ;) och han började kalla mig sin syster, så det fick bli att vi blev som syskon! <3





Hallå gott folk!

Idag är det söndag, alltså en ganska död dag måste jag säga..
Idag står det nathalie & emil på mitt schema som jag ska försöka följa då jag är en väldigt lat tjej (A)
Så nu väntar jag faktiskt bara på att nathalie ska bli klar så hon kan röra sig utåt och träffa mig.. Sen blir det väl en runda till stan och se om där är någon annan trevlig att träffa?! :)
Och ikväll blir det världens underbaraste emil "tönt" sjöberg! (Y)

Inatt vid 00.30 vaknade jag i fotöljen nere i storarummet av att towa va på högvarv och lekte bläckfisk skulle jag tro, tryckte ut armar, ben och gump hit och dit och höll säkert på i en halvtimme så det va ingenting jag kunde somna om för (n) Men jag blev iallafall sugen på knäck, så mamma gick och gjorde knäck till mig som inte riktigt blev knäck, för hon tog för mycket mjölk i så dom blev ganska lösa... men det var ändå gott så det står i kylen och väntar på att jag ska komma och äta lite mer (A)

Min äpplepaj är också snart slut för det va väldigt god, så det har jag ätit hela morgonen!

Imorgon blir det barnmorskan och lyssna på towas hjärta så hon lever, vilket jag är 100% säker på fast hon inte varit vaken och rört sig på hela dagen idag.. men det är lugnt, hon lever ändå får vi hoppas!
Efter det har jag faktiskt ingen aning om vad som händer, blir väl en runda i stan med någon trevlig prick som orkar stå ut med mig, annars blir det väl gå hem och sova!

Hoppas ni får en bra dag, för det ska jag ha! kramen!



Kommentarer
Lina

IIIh då är de snart dags Lizette :D Tror du hon kommer på den bestämda dagen? tänk om hon vill ut tidigare :'

Kraam på dig!

2011-01-02 @ 18:21:46
Anonym

E DU KÄR I EMIL?

2011-01-02 @ 20:06:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0