svar på kommentar.

Till 18 år och mamma: "Hejsan va inte ledsen över bristningarna nästan alla får det och du ska vara glad som inte har mer, som jag tex :p en fråga bara ska du börja skolan igen sen? Och vad ska du gå för linje då? Ha det bra"

- Hej du! Jag har börjat vänja mig vid dom nu eftersom jag vet att jag kommer få fler! :(
Jag ska gå klart nian fast jag får towa.. Jag ska gå till skolan ibland och plugga när jag orkar,
annars ska jag bara få hem något som jag kan plugga på, så jag kan gå till någonting som heter Navigator Centret här i Trelleborg och skriva mina nationella prov! :)
Sen blir det mammaledigt fram till sommaren 2012 då towa börjar på dagis, och jag får börja ett gymnasie..
Vad jag ska gå än vet jag faktiskt inte.. Har inte riktigt tänkt på det så än.
Innan när jag inte skulle få barn ville jag bli lastbilschafför som körde jorden runt, men det kan jag inte riktigt göra när jag fått towa, så jag får nog börja tänka på något annat.. men det har jag gott om tid till! :)
Ha det bra!



.. jaha.. nu har man gått 33+6 (33 veckor och 6 dagar)
och imorgon är det mitt sista ultraljud!
- längtar som aldrig förr, jag är helt orolig över om det är något med henne..
jag tror inte det, men tänk om :(

Min mage växer och står i, men min mage är 2 veckor under måttet, så antingen har jag en liten bebis, eller så bara är det så att jag kanske bara gått 31+6 veckor.. :(
Det återstår och se när hon kommer ut! :D

Imorgon kommer ultraljuds bilderna in, och bilder på maaaagen :)

Ha det bra där ute! :)



Vecka 26



Vecka 33+3


Ser ni någon skillnad? :D


Kommentarer
Tina

Håller med, du ska inte vara ledsen över bristningarna, de hör lissom till :P tänk istället vilken liten underbar flicka du ska få och det är väl värt lite bristningar! så var det för mig iaf :) jag var jätteledsen över bristningar och sedan under förlossningen vile jag inget annat än att gå hem x) men så fort han var ute visste jag att allt var värt de, egentligen så visste jag ju de innan också men att hålla mig lilla pojke i famen för första gången! :D underbart!! <3 jag var också orolig för att de skulle vara något med min lille pojk, vad är det som får dig att vara orolig?

2011-01-19 @ 21:50:44
Anonym

blev dina föräldrar arga eller dom tyckte det var okej att du ska föda towa`? (:

2011-01-20 @ 19:13:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0