svaren!

Tack så jätte mycket för alla svar på mitt inlägg om förlossningen... jag är jätte rädd men när jag läste svaren från alla så va det precis som att jag tänkte: det här klarar jag, jag är ingen mes..
så nu är jag typ nästan redo att föda min lilla ängel..
nu vill jag inte vänta mer, för jag vill känna hur förlossningen känns!
Det måste ju vara något fantastiskt med förlossningen eftersom man får ut sitt barn!
jag verkar kanske lite konstig, men det är så det ligger till för min del... JAG VA RÄDD, men nu tror jag faktiskt jag överlever! :))

Ni som bad mig gå in på era bloggar.. kan ni skicka bloggarna, annars blir det lite svårt ;) hehe..





Har sovit helt underbart inatt, även lilla towa har sovit hela natten vilket jag tyckte va jätte skönt!
Vaknade för en stund sen, och ville bara ligga kvar i sängen så att inte towa vaknade, men det gick inte.. för hon tryckte på min blåsa, så jag va tvungen att gå på toa (A)

Vagga ska idag nog införskaffas och ställas nere i tv-rummet bredvid den nya soffan som vi ska hämta idag, sen är nästan allting klart för lillans del förutom skötbordet & spjäl-sängen som min mormor&morfar köper lite närmre födseln! :)
Det är ju bättre att fixa allting nu, så man slipper gå på stan och konka runt på den stora magen som kommer sen! :))

- Just nu så tar dom bort duschen i badrummet där nere, så vi kan köpa ett skötbord och sätta in där! :)

looovely!


Idag blir det inget umgänge för min del, måste hjälpa till här hemma så vi blir klara innan lillan kommer ut<3




Kommentarer
felicia

Hej! när föder du Towa :)?

Kram!

2011-01-05 @ 12:21:36
URL: http://felicehomuth.blogg.se/
ameena - skånes största blogg

fin blogg du har hjärtat <3 hoppas allt går bra med din graviditet , jag vet att det är lite jobbigt med stor magen men det är oxå otroligt fint (L) titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker :)

2011-01-05 @ 13:31:30
URL: http://ameeena.blogg.se/
hannaandersson

ska bli riktigt kul att se lite bilder towa och jag bara älskar din blogg :)

2011-01-05 @ 16:52:19
URL: http://hannabebbis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0