ULTRALJUD!

Till Anonym: "blev dina föräldrar arga eller dom tyckte det var okej att du ska föda towa`? (:"

- Först så blev mamma rätt chockad, men sen väldigt glad och längtar nästan mer än jag själv nu..
och pappa kunde inte bli något annat är glad, för vi har inte riktigt en "normal" kontakt man brukar med sin pappa.. :)



Till Tina: ""jag var också orolig för att de skulle vara något med min lille pojk, vad är det som får dig att vara orolig?""

- Jag vet faktiskt inte, jag fick bara det på känn eftersom min barnmorska sa att hon va ganska liten..
men det va hon tydligen inte! Följer sin kurva jätte bra och mår underbart enligt ultraljuds kvinnan :)



ULTRALJUD IDAG!

Var ju på ultraljud innan idag för att kolla till min bebis, och hon mår faktiskt MEGA bra.. och hon som gjorde ultraljudet på mig sa att hon va 1 månad äldre än förra gången vi kollade.. så vi har fått nytt beräknat datum till förlossningen, den 17 februari! :) Helt underbart ju! <3
alltså är det 4 veckor kvar nu & jag har alltså gått i 36+0 veckor! :D
looooooooooooovely!
och hon väger redan 2523 gram :D

Towa är en liten sömntuta och otroligt kaxig redan!
Hade händerna för huvudet för att vi inte skulle få se henne, sen sparkade hon när vi precis hade börjat, och sen boxar hon mig den lille också! haha!
Sen blev hon sur när vi fortsatte, så hon gjorde en sån gullig liten surpuppe min med munnen (A)
Sådan mor sådan dotter (Y) - låter helt rätt i vår släkt!
Men jaja, nu ska jag ner och käka lite, ni får ha det så bra! :)



aaaaaaaaaaarh min lilla sömntuta, jag älskar dig <3


Kommentarer
Emma

E de då samma pappa fast datumet för beräknad födsel har ändrats?

2011-01-22 @ 19:55:16
felix

Hej zettan, haha lite efter men jag fick reda på att du var gravid idag.. efterbliven

men jag är glad för din skull, hoppas allt går bra!



Undra om du kanske ville ha en ny design sen när du fött Towa, och fått lite bilder på henne så kan jag gärna göra den, jag kan en del om det och så :)

Lycka till! <3

2011-01-24 @ 15:26:25
URL: http://kidforever.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0