Bilder!

Till Tindramamma: "hejsan ! har en fråga bara, hur kan de beräkna fel på en månad? låter lite kostigt och fel av dem . ha det bra"

- Eftersom jag inte visste när min sista mens va, så kunde dom inte räkna ut exakt på mitt första ultraljud.. :)






Sorry mitt goa folk!

Nu kommer det bilder på magen från idag, och även bilder på skötbordet!
så njut av bilderna! :)





stackars mage som utsätts för det här :(
men jag är ändå rätt glad över vad som ska hända, så jag bryr mig inte så mycket längre :D



Skötbordet:





Magbilderna togs idag, men idag är jag i 36/37+3 :)
vet ju inte riktigt, eftersom hon va äldre än innan.. så vi lär vi väl märka när hon kommer ;)

kramen!


Kommentarer
mammatillMy

Va fint!! :D Mycke rosa! (Y)

2011-01-30 @ 22:13:34
Anonym

Hej jag har en fråga, hur reagerar folk i din skola när dom ser din mage? kollar dom konstigt eller?

Felicia

2011-02-02 @ 20:02:57
Ella

Hejsan! har följt din blogg ett tag nu o har två saker jag grunnat på :P

använde ni preventivmedel när du blev gravid?

är du nervös över förlossningen?

2011-02-02 @ 21:31:14
Hannah Helldén

Hörredu! Det är Torsdag idag ;)

2011-02-03 @ 19:20:41
mammatilltindra

Det ska ju inte spela någon roll eftersom man mäter fostret på skärmen då vet dem :)

2011-02-23 @ 13:35:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0