13 mars 2011

Idag är Towa 12 dagar gammal!
Tiden går så otroligt fort, och hon bara växer och växer :(
men nu kan hon iallafall fokusera på ansikten och sitt bi som hänger på skötbordet. hihi <3


Idag gick vi ut på en sväng och gick inom Trf och hälsade på folk där, sen kom vi hem igen och var hemma till 13.00 ungefär, för sen fick vi åka och hälsa på micke, hilda, emma och hugo i höllviken som jag tillbringade mina sista graviddagar med ;)

I går natt tappade towa sin navelsträng, och tack o lov säger jag.. för den luktade (N)
men nu är hon finfin och naveln börjar läka ihop fint :)

Idag har hon även varit lite grinig, för hon börjar få en blåsa på skinkan :((
men gumpen smörjer vi in, och då blir prinsessan glad igen!!



Dagarna går annars fint och jag vill inte släppa henne till någon annan.. jag är rädd att dom ska tappa henne eller något annat, men det får jag väl lära mig :(

Annars har det inte hänt något speciellt den sista tiden.. men nu börjar jag blogga varje dag, eller iallafall försöka! :)

kram på er!
love towa & zettan!




Kommentarer
Ullis

Hon är så fin vännen!! Får komma och hälsa på er snart :) Men duuu... får man be om förlossningsberättelse?? (a) hihihi...

puss på er båda!



LOVE ♥

2011-03-13 @ 23:38:48
ifranks

Fin liten flicka

2011-03-14 @ 08:41:53
URL: http://ifranks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0