15 dagar gammal <3

Till r, - Det är rätt mycket överlägset fett & skinn, men det har bara gått 2 veckor. ;)
vänta 4 veckor till, sen är jag vältränad (A) - hoppas jag iallafall ;)


Idag är det en rätt skön dag faktiskt.
Stumpan sover gott, jag sitter här och mamma sitter där nere.
Snart vaknar väl towa, och då är det mat- & baddags, för vi ska nämligen på babyfotografering 14.30 så hon måste ju vara fin! :)
men problemet med babyfotograferingen är att när jag ska ta av blöjan, så kissar hon... för hon tycker om att kissa i det fria x) tänk om hon kissar på något fint där (A) ? haha!

Men efter fotograferingen blir det till skolan en vända och hämta lite saker av lärarna och få en liten present tydligen (A)
Måste ju hänga med lite i skol-livet och få godkänt i kärn-ämnena när jag slutar nian! :D

puss på er från mig och towa! :)



(spana in frillan) :D


Kommentarer
Sarah

Har du någon bild på dig när du var liten så att vi kan få se likheten? :D

2011-03-16 @ 20:24:28
Mia

kan du inte berätta lite om Towa? typ de gulliga minerna hon gör vid olika tillfällen och vad som gör henne gnällig o sånt ^^

2011-03-17 @ 16:10:05
tindrasmamma

Hm såg exakt ut som du, med bristningarna och de, kan säga att min mage har inte dragit ihop sig helt och det har snart gått 4 månader. Ha det bra och lycka till :)

2011-03-17 @ 23:11:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0