20 mars 2011.

halloj!

Solen sken, men nu blev det dimma?
aja, jag och towa hann iallafall åka till stan en runda och handla på apoteket! :D

Min barndomskompis mamma är här nu och hälsar på, towa somnade för en stund sen och jag är jätte hungrig!
Snart tänker jag nog laga lite mat innan towa vaknar och ska ha mat... det blir så jäktigt! hehe...

Idag händer det inte så mycket för min och towis del, vi ska mest mysa här hemma.. för imorgon ska till skolan 1-2 timmar och plugga lite, och träffa mina älskade vänner <3
Inatt sov faktiskt towa nästan HELA natten, och skönt var det ska jag säga er.. Helt makalöst!
hoppas hon sover hela natten inatt igen (a) hehe. puss på henne!!


Igår var jag och tränade hästar hos en familj jag tränat hos innan, och jag körde världens underbaraste häst. (cola :D )
- stirrig som fasen, men helt underbar på något sätt.
Han är till salu, så nu blir det att tjata på mamma (A) han kanske blir en bra travponny till mig och en bra ridponny till towa i framtiden? ;)
aja, vi håller tummarna för att det ska hända något roligt på lördag med honom.

För övrigt kanske jag inte har sagt det här att towa har börjat på ersättning 1-2 gånger om dan, eftersom hon inte gick upp så mycket förra veckan som dom ska göra. så nu hoppas vi att hon går upp några extra gram! snutte <3
men ammar gör hon fortfarande, och det dröjer ett VÄLDIGT bra tag till innan jag slutar med det, om det inte uppstår komplikationer såklart. :)

aja, ni får ha det så bra där ute.. Har inte riktigt tid att sitta här nu, så jag får ta hennes miner imorgon eller någon annan dag!

kram på er! ;)



Kommentarer
Lotta Höglund

Hon är underbart söt!! :)

2011-03-20 @ 22:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0