29/3 2011

Till Marie: "Vill först säga att jag tycker verkligen om din blogg, läser den så fort du skrivit något :)
Min fråga är, hur gammal är towas pappa?"

- tack så jätte mycket, det värmer! :D ska försöka bli bättre på att skriva också!!!
towas pappa är 21, och fyller 22 iår.


Till Rosen: "är det pappans val att inte vara engagerad? betalar han underhåll?"

- ja det är det, han har inte varit ett dugg intresserad.. visst har han nog längtat, men han har aldrig kommit och hälsat på oss eftersom han inte vet om det är han som är pappan än.. men det vet ju jag!
nej han betalar inte underhåll, och jag ska få mina pengar "från han" från försäkringskassan..
för glömmer han att betala, så får jag/towa inga pengar.. :)




hejsan gott folk!

Idag har det väl inte hänt så mycket mer än att jag var hos socialen imorse och började mitt "straff" från i somras, och sen gick och mamma till systemet och köpte vin till våra grannar vi fått vår barnstol från! :)

Har mest varit hemma och tagit det lite lugnt, för jag kände att towa nog behövde vara lite hemma och ensam med mig, så det fick hon hela morgonen och hela kvällen. mitt lilla snuttegull <3

Imorgon blir det stan en runda med Nathalie & Liam och ta en fika och bara ha trevligt.
Sen blir det hem och mysa med towa igen skulle jag tro. fast inte förrens vid 5-6 ;)

Idag har även lillan lärt sig att smile'a! jätte sött :D
hon gör det när jag pussar henne på halsen och munnen med jämna mellanrum!
hehe min lilla prinsessa :D



ignorera min redigering på magen.. ville bara inte visa mina bristningar jätte mycket. :(
kolla på prinsessan istället!


Kommentarer
Anna

Vad är det för straff du har från i somras?

2011-03-30 @ 20:38:03
Lollo

Hon är såååå söt! :D

2011-03-30 @ 22:07:31
Lotta

Vad är det för straff ? vad har du gjort ?

2011-03-31 @ 10:18:24
Anna

hur gör du för att få bort bristningarna nu då? smörjar du dig lite extra eller du e fast vid att dom kommer finnas där föralltid? Kramis.

2011-03-31 @ 12:23:38
Ellan

AWEE, fan vad gullig. ! :D

2011-03-31 @ 17:19:28
Rebecca

Hur kommer det bli nu mellan dig och Tommy när faderskapstestet är färdigställt? Ska han ha hand om Towa något? :)



Du verkar vara en riktigt stark person!

2011-03-31 @ 18:05:53
Hannah Helldén

GRATTIS TILL TOWA SOM BLIR 1 MÅNAD IDAG!!! <3<3

KRAM Hannah

2011-04-01 @ 10:18:30
felicia

åh så vacker hon är! hon är lik dig på denna bilden :)!

2011-04-03 @ 12:25:05
URL: http://felicehomuth.blogg.se/
mammatilltindra

Hejsan tänkte bara säga att det spelar ingen roll om han inte betalar, om Jan inte har någon inkomst så går staten in, eller om han har det och inte gör det blir han återbetalningsskyldig, vilket fall som helst får du dina pengar varje månad. Det måste du väl vetat? Eller din mamma iallafall ? Lycka till med allt :)

2011-04-11 @ 01:54:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0