aaarh!

Ni ska aldrig lita på mig när jag säger en dag jag ska göra något på bloggen, för det händer aldrig den dagen jag bestämmt! men igår fick det blir ett undantag, för towa ville inte alls sova igår!
hon sov ungefär ca 2 hela timmar på HELA dagen, och sen somnade hon klockan 7 och sov till halv 4 inatt.. så hon är lite mysko för tillfället, och jag kan inte bara släppa henne och sticka till datorn för att jag sa till er.. :( sorry!


aja, nu kommer frågorna! :)


Karro
"Hur hinner du med skolan? :P"
- Jag har ett specialschema som är 2/3 timmar/lektioner om dagen, så jag hinner hem igen tills det är matdags för towa :)


Tilda
"Har pappan träffat henne?"
- Japp, 5 minuter typ ute på stan (Y)


Anna
"kommer du gå i skolan igen och vad tänker du utbilda dig i"
- Jadå, jag börjar skolan nästa vecka igen :)
jag funderar på att bli advokat, inte för att jag tror det kommer gå, men ändå!


Sandra
"Vad har förändrats i ditt liv nu när du har towa? det måste ju ha förändrats en hel del! :)"
- Det har förändrats jätte mycket.. Jag är inte ute lika långa dagar som jag var innan.. jag har börjat inse vilka människor som är "äkta/falska".. jag har fått väldigt mycket "mammakänslor" och ja, jag vet inget bättre än bebisar för tillfället! :D


Vivvsii

"hur upplevder du att andra bemöter dig sen du blivit mamma?"
- Vissa bemöter mig glatt och är glada för min skull medans alla blänger surt och kanske kallar mig massor av saker, men jag tar inte åt mig längre ;)


Sara
"Reagerar fortfarande Towa på bumby ride ? :) "
- Tyvärr gör hon ju det, hon får "damp" när man sätter på den x)


Melinda
"Har många av dina vänner slutat ta kontakt med dig sen du fick towa? Och känner du ibland att du skulle väntat med att få barn, eftersom du inte kan festa eller gå ut och vara med vänner längre på samma sätt? :) kram!! ps: älskar din blogg"
- Nej faktiskt inte, det är nog jag som slutat kontakta dom för att jag vet att inte dom är rätt personer att träffa..
ja, ibland känner jag faktiskt att jag skulle väntat, och levt min ungdom lite till, men på något sätt är jag väldigt glad att jag fick towa, för jag håller inte på med som sakerna jag gjorde innan och nu har jag fått lite mer vett i skallen ;)



Emma
"Varför fixar du dig ALDRIG och varför har du ALLTID samma jacka på dig?"
- måste man alltid fixa sig? och för det mesta gör jag faktiskt det. inte mindre än jag gjorde innan?
vaddå alltid samma jacka? bytar du vinterjacka en gång i veckan? jag brukar faktiskt ha min vinterjacka hela vintern, sen när det kommer ny årstid, köper jag en ny ;)


Johanna
"trivs du som mamma eller du ångrar ditt val att behålla henne?"
- jag trivs gudabra, jag verkligen älskar det!
finns inget bättre än towa <3 verkligen inte!


anonym
" hur ont gör det att föda"
- det gör inte ont att föda tycker jag.. det är värkarna som gör ont!


Andrea
"hejhej, jag undrar lite,
Var bor du? med vem bor du? Vad tyckte dina föräldrar om att du blev gravid?
Sedan skulle jag jättegärna vilja läsa hur du och bebisen har det hela dagarna. Själv är jag jättesugen på en bebis men pojkvännen vill inte, och därför ÄLSKAR jag att läsa andra unga mammors liv och vardag! :) lycka till med din söta flicka! "
- Jag bor i trelleborg med min mamma och storebror. Mamma blev väl sådär glad när hon fick reda på det, men efter att jag fick reda på hur långt gången jag var och bestämde att jag skulle behålla, så fick hon ju svälja det, och nu är hon nästan gladare än någon annan ;)



anonym
"funderade du någon gång på abort?"
- japp, det gjorde jag. Innan jag fick reda på att jag var i vecka 25..


anonym
"Vad heter pappan?"
- Tommy.





när man kollar på älskling här, så känns det som om det var evigheter sen.. :)
hon växer så det knakar!


Kommentarer
Tilda

Känn inget tvång med att passa dagarna på bloggen! Towa kommer först så du behöver inte be om ursäkt!! :)<3

2011-03-28 @ 14:57:19
Marie

Vill först säga att jag tycker verkligen om din blogg, läser den så fort du skrivit något :)

Min fråga är, hur gammal är towas pappa?



2011-03-29 @ 02:44:16
Rosen

är det pappans val att inte vara engagerad? betalar han underhåll?

2011-03-29 @ 14:04:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0