freeedag!

Till Melinda: "Ursäkta att jag frågar men vet du vem pappan är ??:)
Och jag vill gärna veta hur är det att vara mamma så ung?:)"

- Ja jag vet vem pappan är :)
Det är faktiskt jätte roligt att vara mamma så ung, men det är nog ingenting jag rekomenderar..
Det är också väldigt jobbigt, men det jobbiga tänker man inte på när man har sin bebis i famnen! :)


Till Sarah: "Har du någon bild på dig när du var liten så att vi kan få se likheten? :D"

- jadå, men jag tycker inte vi är så speciellt lika... (A)

 

 

natten har varit hemsk..

towa vaknade vid 03.20 och var jätte pigg efter 5 timmars sömn och tyckte vi skulle prata med grannarna, för hon har börjat jollra jätte mycket och vill verkligen vara med överallt! Och hon kom PRECIS i säng. Fast hon vaknade tydligen lika fort.... :(

 

Igår var jag på BVC's första besök.

Vi har ju haft hem-besök också förra veckan, men detta var på BVC-grejset. :p

Hon hade inte gått upp alls mycket igår..

När hon föddes vägde hon 3555 gram,

3 dagar efter vägde hon 3464 gram,

för en vecka sen vägde hon 3669 gram,

och igår vägde hon 3672 gram. :(

Men vi hoppas hon har gått upp mer på tisdag när det är dags igen. <3

min snutte (L)

 

aja..

Nu sover hon igen efter en liten lunchstund, och när hon vaknar igen blir det mat, och sen stan en runda :)

Jag fick ett önskemål om att skriva några miner towa har, så det tänker jag göra i morgondagens inlägg.

ha det så bra sålänge, kram på er!



Kommentarer
Tinaa

Hej!



Kan du inte berätta lite mer om pappan, hade varit kul att se någon bild på dig & honom, vem barnet är lik och så :D



Har pappan fått se henne, är det något speciellt med pappan? :D

2011-03-18 @ 16:48:50
ebba

Underbart vackert barn! Grattis igen ( kommer inte kunna säga det fler gånger)

2011-03-18 @ 18:10:07
URL: http://ejcd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0