tjosan hoppsan fallerallera!

Godmorgon gott folk! :D


Här mår man underbart och kan nästan inte må bättre.. vädret är fint, jag mår fint, towa är lite snorig men mår bra - är lite kinkig bara, jag har "börjat" på ett familjecenter med towa och det är askul!
I helgen ska jag rida för första gången på 5 månader, undrar hur det kommer gå (A) hehe. men det kommer gå bra, för min bästa vän är så snäll. Nellie då ;)






till er som skriver "du vet inte alls vem pappan är"
- jo, tyvärr gör jag det, även fast faderskapet inte är fastställt så gör jag det ;) så get lost (Y)
för ni vet.... barnen liknar också sin pappa ;)

BVC igår, det gick bra tyckte jag :)
hon har gått upp från 3671 gram i torsdags, till 3841 gram igår! lovely!
så nu är hon en stor flicka! hohoh.
Jag åkte även till stan efteråt och träffade Nathalie och Liam, satt och fikade och hade jätte trevligt!


I måndags var jag i skolan och berättade muntliga NP, och det gick inte bra :(
men.. det får gå ändå!

aja, nu kommer snart en ny header in som en viss daniella ericson gjort! skit snygg, jaaaadå! :D

Towa har blivit LITE duktig.... hon sover NÄSTAN hela natten i sin egen spjälsäng, men inte hela.. hon måste ju sova hos mamma lite också (A)



- dagen innan towa kom. 2011-02-28 :D
jag var lite fet då.. :(

aja, kram på er mina vänner, så hörs vi snart igen! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0